הנדון: תודה והערכה

שלום רב,

בשנתיים האחרונות חלה ירידה בשמיעה שלי…
לאחר כל הבדיקות וקבלת אישורי הזכאות מקופת החולים פניתי למכון שלכם
לצורך התאמה של מכשירי שמיעה

אנשים יקרים,

אני מבקש להודות לכם מקרב לב על שהשבתם לי את איכות החיים!
אדם פעיל שמאבד בהדרגה את שמיעתו-מרגיש מבודד:לפתע אינו מרגיש שייך…וקשה לו
להשתלב בשיחה ובמקרים קיצוניים עשוי "להתנתק" מהסביבה.
ביודעי את הקשיים הללו פניתי אליכם מייד עם קבלת האישורים

קבלת פנים:  רק נכנסתי… פגשתי כמה נשים(כן,במכון שלכן ראיתי רק נשים), כולן מסבירות
פנים, אדיבות הניחנות בסבלנות רבה.

עקבתי אחר צורת הדיבור שלכן: אתן מודעות לבעיות של קהל הפונים אליכן, מדברות לאט, הוגות כל אות ובקול רם.

סבלנות: אני מניח כי זו תכונה חשובה מאוד בה כולכן מצטיינות , שכן הקהל הפונה אליכן הוא לרוב
מבוגר, בעלי ידע והבנה מועטים במוצרים הטכנולוגיים ולרוב חוששים מן ה"בלתי נודע"(כלומר "מה
יהיה?)

מקצועיות ומיומנות: "עקבתי" אחרי עבודתכן…אתן שולטות בהפעלה של כל המיכשור ומיטיבות
להתאים לפונים מיכשור המתאים להם.

פתיחות: חודש ניסיון? זה לא מובן מאיליו. "ואם זה לא יתאים לך…נחליף עד שנמצא לך את
הפתרון האופטימלי שיאפשר לך לשוב לשמוע היטב.
לא, אין צורך לשלם לנו המפגשים…והנה גם סוללות רזרביות…
מוסדות וחברות רבות יכולות ללמוד מכן מה זה לתת שרות.
רק כאשר תהיה מרוצה- תשלם על המכשירים(בניכוי השתתפות קופ"ח שלך)

על כל אלה מבקש אני להודות לכן, לשבח אתכן ולומר מי ייתן ויהיו רבות כמותכן!!!

 

 

בתודה והערכה רבה,

                                                                                   ד"ר טוביה דרסלר          

אודיו פוקוס…הוד השרון

נתקלתי בשמכם במקרה שחיפשתי מכשירי שמיעה חדשים…

אני נכה צה"ל ומחליף כל 4 שנים מכשירים…כבר החלפתי 4 פעמים.

 

הפעם אמרתי לעצמי שאני מחפש משהו שונה משהו שייתן לי חווית שמיעה אחרת..

האמת שאת זה אמרתי גם בפעמים הקודמות ולא תליתי בזה יותר מידי.

אבל מצא חן בעיני הנושא של בלוטוס באוזניים..

בקיצור הגעתי לראות בלי יותר מידי ציפיות רק לעשות וי על עוד מקום…

ומה שקרה שהתמכרתי תוך 10 דקות  למכשיר פורץ הדרך שקיבלתי..

יש לי שליטה מוחלטת על כל צליל וגובהו והכל דרך האייפון . לא נוגע כלל במכשירים…

4 תוכניות שמתאימות לכל מצב… לרכב למשל יש אופציה שיכול להבין מה מדברים גם במושב האחורי (מי שלא שומע טוב מבין את האיכות של זה)… מצב לטלויזיה והופעות…ומצב יום יומי . עם אפשרות לשנות את הגובה של הצליל ושל הבס או הגבוה…

הבלוטוס עולם אחר… הצלצול של הטלפון ישירות לתוך האוזן.. אין מצב שלא שומע צלצול . וגם הדיבור ישיר לאוזן…

אין לי מילים…קפצתי למקום אחר לגמרי ממה שהייתי רגיל.. סבלנות לכל שינוי שרציתי…

וכמו כן עמדה על זה שיכינו לי שבלול לאוזן שיתאים במיוחד לי (וצדקה)

בהזדמנות זאת רוצה לומר תודה אישית לצוות המסור ולגלית.. שיש לה

וישפר לי עוד את איכות החיים

בתודה

אודי שמש

לקוח מרוצה-   משרד הביטחון

עברו ששה חדשים מאז התאמתם לי מכשירי שמיעה

תקופה שאפשרה לי בליווי המקצועי והאישי שלכם,לעבור את התהליך

המורכב פיזית ונפשית ולהתמודד עם השינוי.

המקצועיות שלכם, האופן שבו אתם מאתרים את המעבר המאתגר

של הצורך לקבל פיזית ונפשית את השינוי הוא לאות ולמופת.

ההבנה העמוקה שלכם את הצרכים הגלויים והסמויים שלי

כמטופלת היתה מופלאה. לא נתתם לי שום תחושות שהפגישה מיותרת

ואני מטרידה.

שמחה להעמיד את עצמי לרשות כל מי מכם שמתלבט

מספר הטלפון שלי רשום. 

תודה עמוקה לכל הצוות

הצוות המקצועי והמשרדי

תמר כהן

אל: קופת חולים מכבי ולכל המעוניין

 

ברצוני לשבח את אודיו-פוקוס הוד השרון ואת השרות

המצויין שקיבלתי החל מהטלפון הראשון שעשיתי ולכל אורך שלבי התאמת המכשירים.

את האוזן הקשבת ואת הסבלנות שליוו את התהליך

וכן את המקצועיות והסובלנות הרבה של הצוות והקלינאיות

בברכה, מיכל אלפרוביץ

לכבוד: אודיו-פוקוס- מכשירי שמיעה ואביזרים

הבנים 14 הוד השרון

הנדון: הכרת תודה על קבלת שירות מעולה

שלום רב,

ברצוני להודות לעינת סיגל וגלית העובדות במכון

מזה זמן רב, חשבתי על רכישת מכשירי שמיעה כפתרון לבעיה ארוכת טווח שלי.

כשהחלטתי לעשות את הצעד, לפני כ-4 חודשים, התחלנו אשתי ואני לבדוק מכונים ומקומות הנותנים את השרות.

כאשר הגעתי למכון לראשונה, קיבלתי שירות מעולה, הסברים מפורטים, ואוזן קשבת. במשך כל התקופה בה פניתי עם שאלות, קיבלתי יחס אישי וסובלני ,שירות מעולה ,מענה מיידי,טיפול מסור ותשובות קונקרטיות וכל זאת בחיוך ובכייף.

חשוב לציין, שכאשר בדקתי אלטרנטיבות, המכון לא היה הזול מכולם, אך חווית השירות גרמה לי לרצות ולחזור אליכם.

רוצה לציין כי לא מעטים המקומות עם תודעת שירות גבוהה כמו שחוויתי אצלכם.

תודה רבה רבה על השירות הנפלא ואשמח באם תעבירו לידיעתן כי מאמציהן מוערכים!

בברכה, כהן נועם

לכבוד

אודיו-פוקוס הוד השרון

אל: עינת , גלית

הבעת  הערכה ותודה

אני מבקש להביע הערכה ותודה על ההכוונה והעזרה שקיבלתי מכן בבחירת מכשיר שמיעה מתאים לי, ובבחירת אביזרים נלווים .

אני מביע הערכה ותודה הן על הטיפול הניהולי היעיל והמדויק.

פניתי למכון אודיו-פוקוס בהוד השרון לבחירת מכשירי שמיעה, לאחר שבעשר השנים האחרונות היו לי שני מכשירי שמיעה ובאופן טבעי הטכנולוגיה התקדמה וביקשתי להחליף למכשירי ם מתקדמים.

בבחירת המכון היה לי חשוב בראש ובראשונה שיהיה לו היצע  מירבי של יצרנים, כדי לבחור את המכשיר האופטימלי, ושיהיה לצוות המכון ידע מקצועי והתמצאות ביתרונות וחסרונות המכשירים בהתאמתם לשימוש הספציפי שלי .

אודיו-פוקוס הוד השרון מייצג את כל חברות מכשירי השמיעה , ולכן מגוון הבחירה מירבי, עם זאת, דווקא בגלל שהמגוון גדול,
הלקוח יכול להתבלבל מההיצע, ניתוח הצרכים והשוואת מכשירים שנעשו יחד עם גלית קלינאית התקשורת הביאו להתכנסות לשני מכשירים אופטימליים, ובסיום התהליך בחרתי במכשיר שהשביע את רצוני .

עינת טיפלה ביעילות בצד הטכני , באביזרים הנלווים , בתאום הפגישות ובצדדים הכספיים.

גלית לא ויתרה לי, קבעה לי פגישות מעקב ועדכון מכשירים שחשבתי אותן למיותרות, והתברר לי שהן ממש חשובות לקבלת החלטה נכונה ולהגעה לביצועים מיטביים של המכשירים.

הטיפול המקצועי והניהולי עולה על כל ניסיון קודם שהיה לי, ועולה על כל אלטרנטיבה שבדקתי בסבב בחירה זה

 אני ממליץ מאוד על המכון

בברכה,שבת יעקב

בס"ד

לכבוד מכבי שרותי בריאות,

שלום רב!

שמי נדב מדינה , חבר מכבי מזה 40 שנה לפחות

בתקופה זו אני בטיפול בקשיי שמיעה, הכולל רכישת מכשיר שמיעה.

פניתי למכון  אודיו-פוקוס בהוד השרון , לתיאום, רכישה, ידע והדרכה.

השרות שאני מקבל מעולה, היחס אישי , מסטר ומקצועי גם בביקורים המתבקשים במכון,

לבדיקת הסתגלות מראה על אחריות מובטחת.

הנני מרגיש חובה להביא בפניכם עובדה זו, לציין ולהודות למכון

אודיו-פוקוס בהוד השרון

על הטיפול המקצועי והמסור  שקיבלתי

בברכה תודה והערכה רבה

נדב לוי מדינה